top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight درد دل با خدا 52


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

 

یک لحظـه گـوش کـن خـــدا ؛


جـدی میگــم
نه شکوه است نه گلایه


در این دنــیا . . .


حــالِ خــیلی هـا اصـلا خـوب نیـست!
یـک دسـتی بـه زندگیـشان بکـش


لــــــــــــــــــــــــــطفا

...........................................



نظرات شما عزیزان:

mehrnoush
ساعت15:36---21 آبان 1391
shomam link shodi

پردیس
ساعت12:35---21 آبان 1391
داداش آهنگ وبت داره شادتر میشه خوشحال شدم ....
البته هنوز چنگی به دل من نمیزنه ولی باز نسبت به قبل شادتره مرسی داداش


رضاخان
ساعت6:48---21 آبان 1391
قربون دستت
می خوای پوست منو بکنی!
اونوقت به چه جرمی


zahra
ساعت22:36---20 آبان 1391
amin
19 آبان 1391 10:47

ایــــن روزها...











زمـــــــــــــان...











هــمــان کــه میـگــــویـنـد هـمـه چـــیــز را حـــل میـکـــند...











نـــمیـ گــــذرد لـعـنـتـیــــ !


blacklove33
ساعت22:10---20 آبان 1391
خیلی قشنگ بودددددددد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com